Новини

ТМ «Вінницяхліб» здійснила редизайн логотипу та упаковки

ТМ «Вінницяхліб» здійснила редизайн логотипу та упаковки

26.04.2017

Цієї весни легендарна торгова марка «Вінницяхліб» видозмінює свій логотип та дизайн упаковки  продукції. На цей крок виробник насамперед пішов для того, щоб спростити покупцям пошук конкретного виробу в магазинах.

«Сьогодні на хлібних поличках може розміщуватись до 15 найменувань хлібобулочної продукції лише торгової марки «Вінницяхліб», – пояснює комерційний директор ПрАТ  «Концерн Хлібпром» Ігор Юдін. – Це по кілька позицій кожного виду виробів. Тому ми впровадили дворівневу кольорову схему – присвоїли вже типові кольори певним видам продукції та окремо – для кожної назви».

Так, житньо-пшеничні види продукції в подальшому вбиратимуть в упаковку зеленого кольору, батони – червоного, пшеничні хліби – синього, заварні хліби – коричневого і т.д. В межах видів різні продукти позначатимуться різним кольором назв. І додатково розміщуватимуть написи на торці упаковки.

Вінничани та мешканці області вже мали змогу побачити зміни на прикладі таких виробів, як: «Бородінський», «Житній Новий», «Вінницький Заварний с сиром та цибулею» та «Батон Міський».

До зміни дизайну в компанії підійшли ґрунтовно і водночас видозмінили логотип компанії.

«Ми прибрали з логотипу зайві елементи, які ускладнювали пошук торгової марки та сприйняття логотипу, – коментує Ігор Юдін, – і додали його шрифту ретротональності. Адже фірмове зображення транслює нашим споживачам ким ми є, а вінтажний стиль 60-тих  якнайкраще свідчить про десятки років досвіду, про історію виробництва, що налічує кілька поколінь. Це особливо важливо у комунікації з молоддю, яка щодня зустрічає у магазинах продукцію все більшої кількості виробників».

Проте новий логотип, за словами розробників, не втратив впізнаваного фірмового кольору, який  впродовж багатьох років вже асоціюється у наших співвітчизників з високою якістю хліба та традиціями натурального виробництва. Бо політика виробництва «Вінницяхліб» залишається незмінною – це корисна продукція щоденного вжитку, з натуральних інгредієнтів, та вироби на заквасках.

Свої враження та пропозиції виробник просить споживачів залишати за номером безкоштовної гарячої лінії компанії – 0 800 508 900.

Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2014 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine