Новини

За підтримки «Концерну Хлібпром» стартує освітній проект «Навігатор по етикетках»

За підтримки «Концерну Хлібпром» стартує освітній проект «Навігатор по етикетках»

26.07.2017

18 липня розпочались перші зустрічі виробників Львівщини із робочою групою педагогів, присвячені підготовці оновленого посібника для учителів та робочих зошитів для учнів «Навігатора по етикетках». Це вже другий сезон проекту протягом якого школярі вивчають етикетки на продуктах харчування, щоб вміти вибирати якісні продукти харчування.

Проект проводиться в кілька етапів. Спочатку виробники презентують свої продукти,  технології виробництва та системи якості для робочої групи вчителів. Потім створюється посібник із методикою викладання та робочі зошити для учнів із цікавими та креативними завданнями.

«Ми представляємо в проекті стратегічну категорію продуктів — хліб, продукт, який діти споживають щодня. Тому так важливо навчити наших маленьких споживачів змалечку робити вибір на користь безпечного, якісного, здорового продукту, а також розповісти, як його зберігати, скільки і з чим правильно споживати. І хоч інформаційних програм сьогодні виходить чимало, справді експертної інформації бракує. Тож цей проект цінний також тим, що продукує тільки достовірну інформацію. Наші фахівці можуть це гарантувати, адже «Хлібпром» акумулював найбільше досвіду в регіоні з виробництва високоякісного хліба та сертифікує свої підрозділи відповідно до міжнародних систем якості та безпечності продукції, — розповідає Юлія Лєбєдєва, керівник управління комунікацій ПрАТ «Концерн Хлібпром».

«Навігатор по етикетках» викладатимуть у рамках курсу «Основи здоров’я» в усіх школах Львова. Шестикласники міста отримають нові робочі зошити, щоби вивчати етикетки та робити власні висновки, які продукти вибирати на полицях супермаркету.

«Концепція «Нова українська школа» передбачає розвиток компетенцій школярів. Тому ми прагнемо отримати інформацію від виробників та трансформувати її для педагогів, які в подальшому зуміють навчити учнів бути відповідальним споживачем та грамотно читати етикетки. Посібник ґрунтується на авторській методиці, містить інтерактивні завдання, які сприяють розвитку практичного: свідомо вибирати та споживати якісний продукт, щоби бути здоровими», — переконана Валентина Олійник, методист Навчально-методичного центру освіти міста Львова.

«Унікальність даного проекту в тому, що він об’єднує кілька щаблів та аудиторій. Адже за одним столом збираються виробники, освітяни, представники влади та рітейл, щоб спільними зусиллями створити такий інноваційний формат навчання, який був би цікавим та практичним. Це наше львівське ноу-хау як в партнерській співпраці, так і в навчальному процесі», – додає Вікторія Довжик, голова комісії фінансів та планування бюджету Львівської міської влади.

Другий сезон проекту «Навігатор по етикетках» зараз підтримують соціально-відповідальні компанії та торгові марки Львівщини — «Концерн Хлібпром», «Лімо», «Майола», «Ензим», «Моршинська», «Арсен» та «Шувар». Ініціатори даної соціально-освітньої позиції — Львівська міська рада, Навчально-методичний центр освіти міста Львова та компанія «Євротек».

Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2017 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine