Новини

Один з найбільших виробників хліба в Україні «Концерн Хлібпром» здійснив рестайлинг свого локального хлібного бренду – «Хлібна Хата» (Львів). На травень заплановано редизайн усієї упаковки, а це – 24 SKU.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» завершив 1 квартал 2016 року із показником ЕBITDA у 21,94 млн. грн., що майже 6% більше, ніж у аналогічному періоді попереднього року. Чистий дохід компанії від реалізації у звітному періоді продукції зріс на 10% і склав 222,31 млн. грн.
Читати далі
Паска – це хліб, без якого не буває Великодня.Таємниця справжньої, смачної паски у якісних продуктах та добрих, теплих руках, які її випікають. Протягом усього часу незмінними на «Вінницяхліб» залишаються не лише традиції її випікання, а й правила використовувати лише натуральні продукти – домашні яйця, молоко та цукати.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» планує виготовити до свят у Львівській та Вінницькій областях 250 тисяч пасок. Як зазначили у компанії, незважаючи на спадаючий темп хлібобулочного ринку, попит на великодню продукцію «Хлібпрому» з року в рік залишається сталим.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» розширив лінійку призначених для продажу у торгових мережах, стріт-фуду та HoReCa заморожених напівфабрикатів новинками — ситними бурекасами. Це популярний у всьому світі вид несолодкої випічки турецького походження.
Читати далі
ТМ Bandinelli оновила дизайн упаковки подарункової колекції солодощів. Оновлена версія виконана у яскравому весняному дизайні.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» випустив бутербродний круасан вагою 100 грам за автентичною європейською технологією. Продукт виготовляється на швейцарській лінії Rondo doge. Для його виробництва використовується натуральна українська сировина.
Читати далі
Торгова марка «Любляна» розширила свій асортимент і представила новинки – печиво «Голланді з корицею та імбиром» та «Пряники-духмяники».
Читати далі
Про нинішню ситуацію на кондитерському ринку України журналістам видання «Мир продуктов» розповіла Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром».
Читати далі
Для підвищення обізнаності споживачів про хліб «Концерн Хлібпром» підготував інтерактивний тест-вікторину. Він розроблений спільно з фахівцями галузевої асоціації і присвячений найпоширенішим помилкам, які побутують в уявленнях споживачів про цей продукт щоденного вжитку.
Читати далі