Новини

Паска – це хліб, без якого не буває Великодня.Таємниця справжньої, смачної паски у якісних продуктах та добрих, теплих руках, які її випікають. Протягом усього часу незмінними на «Вінницяхліб» залишаються не лише традиції її випікання, а й правила використовувати лише натуральні продукти – домашні яйця, молоко та цукати.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» планує виготовити до свят у Львівській та Вінницькій областях 250 тисяч пасок. Як зазначили у компанії, незважаючи на спадаючий темп хлібобулочного ринку, попит на великодню продукцію «Хлібпрому» з року в рік залишається сталим.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» розширив лінійку призначених для продажу у торгових мережах, стріт-фуду та HoReCa заморожених напівфабрикатів новинками — ситними бурекасами. Це популярний у всьому світі вид несолодкої випічки турецького походження.
Читати далі
ТМ Bandinelli оновила дизайн упаковки подарункової колекції солодощів. Оновлена версія виконана у яскравому весняному дизайні.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» випустив бутербродний круасан вагою 100 грам за автентичною європейською технологією. Продукт виготовляється на швейцарській лінії Rondo doge. Для його виробництва використовується натуральна українська сировина.
Читати далі
Торгова марка «Любляна» розширила свій асортимент і представила новинки – печиво «Голланді з корицею та імбиром» та «Пряники-духмяники».
Читати далі
Про нинішню ситуацію на кондитерському ринку України журналістам видання «Мир продуктов» розповіла Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром».
Читати далі
Для підвищення обізнаності споживачів про хліб «Концерн Хлібпром» підготував інтерактивний тест-вікторину. Він розроблений спільно з фахівцями галузевої асоціації і присвячений найпоширенішим помилкам, які побутують в уявленнях споживачів про цей продукт щоденного вжитку.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» реалізовує інвестиційний проект запланований на 2016 рік. На виробничому підрозділі «Львівський хлібозавод №1» модернізують газову котельню. Тут встановлять сучасне енергоощадне обладнання німецького виробництва. В результаті реконструкції на підприємстві на 30% зменшиться споживання газу котельнею, при цьому її ефективність збільшиться.
Читати далі
«Концерн Хлібпром» спростовує найпоширеніші міфи про хліб. На запитання про основний продукт харчування та його властивості 24 грудня відповідали дієтолог та експерти компанії. Напередодні, восени «Концерн Хлібпром» провів опитування у Львові та Вінниці, яке виявило, що лише 7% респондентів читають інформацію про склад продукту на упаковці. В той же час переважна більшість людей вболіває за те, щоб раціон був здоровим.
Читати далі