Новини

Днями Державна служба статистики опублікувала дані, згідно яких споживання хліба в країні протягом січня-травня 2014 року зменшилось на 5,6%. В «Концерні Хлібпром» прокоментували, що це загальноєвропейська тенденція і окрім зменшення чисельності населення на неї впливає зміна загальної культури споживання хліба українцями.
Читати далі
На нещодавній прес-конференції «Концерн Хлібпром» розповів про те, як правильно обирати хліб. Поштовхом до цього стали результати проведеного компанією опитування, згідно якого 82% споживачів переживають про те, щоб придбати справді натуральний продукт.
Читати далі
В рамках проекту з профілактики йододефіциту у населення Глобальний альянс з покращення харчування (GAIN) подарував ПАТ «Концерн Хлібпром» обладнання для визначення рівня йоду в солі, що входить до складу хлібу.

«Концерн Хлібпром» запровадив практику вторинного використання пакувальної тари, яка дозволить на 30% знизити витрати картону на виробничому підрозділі Цех кондитерських виробів (ЦКВ).
Читати далі
Торгова марка «Любляна» презентує серію нових виробів в своєму асортименті – круасани. Новинки виготовлюються на спеціалізованому швейцарському обладнанні Rondo Dodge. Особливістю продукції є також технологія наповнення начинкою, яка дає змогу рівномірно розподілити її по всьому виробу.
.

В травні «Концерн Хлібпром» вивів на ринок торгову марку «Живий злак». Особливістю продуктів під новим брендом є технологія виробництва на натуральних заквасках, завдяки якій хліб додатково збагачується поживними мікроелементами.
Читати далі
«Концерн Хлібпром» вивів на хлібний ринок торгову марку «Львівський хліб». Асортиментну лінійку нового бренду формують хлібна та здобна продукція за галицькими традиціями випікання.
Читати далі
ПАТ “Концерн Хлібпром” підтримав ініціативу львівських студентів познайомити зі своїм містом студентів східних міст України. Організатором акції “Зі Сходу на Захід” є Український Католицький Університет та інші навчальні заклади Львова.
Читати далі
Портфель брендів ПАТ «Концерн Хлібпром» поповнився ще одним іменем. Один з найбільших виробників солодощів на Львівщині вивів на ринок Західної України нову торгову марку – «Любляна».
Читати далі
Оголошуємо про старт Національного фотоконкурсу «Україна в об’єктиві» ініціатором якого виступила мережа АЗК «ОККО». До участі в конкурсі запрошуються професійні фотографи, які працюють у редакціях ділових та суспільно-політичних медіа чи у фотоагенціях, а також фотомайстри-фрілансери, що співпрацюють із засобами масової інформації.
Читати далі