Новини

ПАТ «Концерн Хлібпром» розробив власну систему захисту від підробок хліба, який продається без пакування. Компанія розпочала видачу роздрібним магазинам сертифікатів авторизованих точок продажу. Найближчим часом планується видати перші 400 шт. таких підтверджуючих документів у Львівській та Вінницькій областях.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» отримав грант Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку ЮНІДО на впровадження екологічних та енергоощадних технологій в розмірі 300 тис.доларів. Проект, який компанія вже розпочала реалізовувати, передбачає встановлення комплексу утилізації димових газів з хлібопекарських печей.
Читати далі
ТМ "Хлібна хата" ПАТ "Концерн Хлібпром" активно працює над розширенням свого асортиментного ряду. Черговими новинками бренду стали – батон житній "Сихівський", хліб "Дует" та хліб тостовий "Карамельний".
Читати далі
ТМ "Хлібна хата" (ПАТ "Концерн Хлібпром") повідомляє по запуск нової лінійки хлібобулочних виробів для спеціального дієтичного харчування. Головна мета запуску – забезпечити населення продуктами, що сприяють покращенню здоров'я.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» увійшов до рейтингу «КАПІТАЛ 500. Кращі компанії України» та посів 2 місце серед підприємств хлібобулочної промисловості по обсягу чистого доходу протягом 5 років.
Читати далі
9,5 млн. грн. у 2013 році «Концерн Хлібпром» інвестував в оновлення обладнання на виробничих підрозділах «Львівський хлібзавод №5», «Цех кондитерських виробів» та «Вінницяхліб». Протягом року в рамках програми з модернізації основними проектами стали – введення в дію нової модульної котельної установки.
Читати далі
Нерідко можна почути, що тепер хліб не такий смачний, як був колись. Чи справді нині хліб випікають за іншими технологіями? Скільки коштуватиме хліб найближчим часом та чи правда, що чорний хліб корисніший за білий?
Читати далі
ТМ «Хлібна хата» змінила свій вигляд. Тепер продукцію львівських хлібозаводів прикрашає кольорове зображення поля з колосками.

Один з найбільших виробників хліба в країні ПАТ «Концерн Хлібпром» змінив корпоративну ідентифікацію. Строгий стиль, простота форми відображають корпоративну сутність нового логотипу, а колористика та асоціативний ряд прив’язані до основних продуктів компанії, що виготовляються з зернових.
Читати далі
19 вересня у Львові відбулось урочисте нагородження за результатами щорічного міського конкурсу «Обличчя міста». Конкурс-промоція покликаний популяризувати Львів та підприємницьку діяльність в ньому. Тож від імені міста в цей день представники влади дякували компаніям за їх значний вклад у його розвиток.
Читати далі