Новини

«Концерн Хлібпром» представляє нову торгову марку «Львівський хліб»
«Концерн Хлібпром» вивів на хлібний ринок торгову марку «Львівський хліб». Асортиментну лінійку нового бренду формують хлібна та здобна продукція за галицькими традиціями випікання. Те, що «Львівський хліб» уособлює в собі все різноманіття західноукраїнських традицій в компанії пояснюють тим, що Львів завжди був осередком, центром традицій та торгівельних шляхів усього регіону.
«В Галичини багата спадщина та культурна історія, що не могло не позначитись на такій царині, як хлібопечення, – коментує старт проекту директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – Гуцульщина, Лемківщина, Бойківщина, Покуття – кожен регіон має свої автентичні традиції та рецепти. Але, якщо наш край сьогодні широко відомий своїми кондитерськими виробами, то хліб у характеристиці регіону незаслужено займає дуже скромну нішу. Тому місією цього бренду є розвиток культури споживання галицької продукції та популяризація наших хлібопекарських здобутків на всю Україну».
Нову торгову марку представили в першу чергу «темні» сорти хлібів – «Хліб з журавлиною», «Хлібець козацький з салом», «Львівський заварний з соняшником», «Десертний» з сухофруктами і горіхами, «Львівський заварний з родзинками» та пшеничний хліб «Медовий з чорносливом». «Ми не випадково почали з заварних хлібів, – каже Галина Янишівска. – Їх особливо шанують в нас. І в цьому ми вбачаємо неабиякий вплив на нашу історію свого часу Австрії та Німеччини. Їхня житня культура розвивалась впродовж багатьох віків і позначилась на гастрономії усіх сусідніх регіонів. Українці запозичили кращі рецепти, деякі адаптували до місцевих особливостей і створили свої, оригінальні. Тому ці рецепти будуть особливо близькими мешканцям наших областей».
«Хлібпром» реалізовує свою діяльність в усіх регіонах країни і відзначає присутність відмінностей в смакових вподобаннях їх жителів. Але дослідження доводять, що сьогодні споживачі готові до відкриттів, в тому числі смакових. Тож в компанії планують впродовж цього року значно розширити географію розповсюдження «Львівського хліба».