Новини

Хліб за найкращими цінами – у кіосках ТМ «Хлібна хата»
«Концерн Хлібпром» втілює в життя проект з встановлення мережі брендованих кіосків ТМ «Хлібна хата». Перший такий кіоск запрацював в листопаді минулого року, а зараз їх кількість сягнула 60-ти.
Вони розташовані в містах та селах 5 областей - Львівської, Рівненської, Вінницької, Волинської та Івано-Франківської. У Львівській області їх налічується 19, з яких 16 - у районах та 3 – власне у Львові. Завдяки кіоскам у виробничих підрозділів зросли обсяги виробництва, адже через них додатково реалізується приблизно 6500 кг продукції на добу.
Власна торгова мережа виробника дозволяє споживачам у районах купувати хліб дешевше, ніж пропонують місцеві хлібопекарі. Також, купуючи хліб у фірмових кіосках, споживачі можуть бути впевнені, що купують продукцію високої якості, а не «підробку», якої сьогодні на ринку чимало.
Про втілення проекту розповідає начальник управління розвитку торгівельної мережі ПАТ «Концерн Хлібпром» Дмитро Прокопенко:
«Ми єдині працюємо за такою програмою з реалізації хліба за доступними цінами, встановлюємо спеціалізовані кіоски, у які працевлаштовуємо місцевих мешканців. У деяких районах починаємо працювати на запрошення голів місцевих рад. Наше завдання – надати жителям районів можливість у вирі нестабільної цінової політики купувати «продукт номер один» за невисокими цінами. Треба відзначити, що й асортимент хлібобулочних виробів у нас дуже широкий».