Новини

Хліб з GPS-навігацією
Як ми знаємо, найважливіша характеристика хліба – це свіжість, час якої дуже обмежений. Тож для того, щоб на полицях магазинів опинився найсвіжіший продукт, потрібно доставляти його від виробника до магазину в максимально короткі терміни – за годину-дві.
Для якнайшвидшого постачання продукції в торгівельні мережі «Концерн Хлібпром» впровадив на «Львівському хлібозаводі № 5» новий логістичний проект за європейськими стандартами. Основа проекту — електронна логістична програма з GPS-системою на кшталт тих, що працюють в Німеччині. Вона формує оптимальні маршрути і відслідковує час довезення продукції. Система допомагає долати труднощі доставки, викликані заторами на дорогах міста — фіксує відставання автомобілів від графіку і сигналізує про них диспетчеру.
«У разі затримки автомобіля у „корках“, диспетчер направляє до замовника інший автомобіль, — коментує начальник транспортно-логістичного управління „Концерну Хлібпром“ Геннадій Єршов. — Тепер і наші замовники, і кінцеві споживачі самі можуть оцінити зручність співпраці з нами — свіжовипечений хліб оперативно та безперебійно потрапляє на полиці магазинів».
Програмою охоплено весь автопарк підприємства — а це 80 маршрутів. Зараз «Концерн Хлібпром» впроваджує цей проект на «Львівському хлібозаводі № 1». В майбутньому за ним працюватимуть і інші виробничі підрозділи.