Новини

Хліб з GPS-навігацією

Хліб з GPS-навігацією

02.08.2011

Як ми знаємо, найважливіша характеристика хліба – це свіжість, час якої дуже обмежений. Тож для того, щоб на полицях магазинів опинився найсвіжіший продукт, потрібно доставляти його від виробника до магазину в максимально короткі терміни – за годину-дві.

Для якнайшвидшого постачання продукції в торгівельні мережі «Концерн Хлібпром» впровадив на «Львівському хлібозаводі № 5» новий логістичний проект за європейськими стандартами. Основа проекту — електронна логістична програма з GPS-системою на кшталт тих, що працюють в Німеччині. Вона формує оптимальні маршрути і відслідковує час довезення продукції. Система допомагає долати труднощі доставки, викликані заторами на дорогах міста — фіксує відставання автомобілів від графіку і сигналізує про них диспетчеру.

«У разі затримки автомобіля у „корках“, диспетчер направляє до замовника інший автомобіль, — коментує начальник транспортно-логістичного управління „Концерну Хлібпром“ Геннадій Єршов. — Тепер і наші замовники, і кінцеві споживачі самі можуть оцінити зручність співпраці з нами — свіжовипечений хліб оперативно та безперебійно потрапляє на полиці магазинів».

Програмою охоплено весь автопарк підприємства — а це 80 маршрутів. Зараз «Концерн Хлібпром» впроваджує цей проект на «Львівському хлібозаводі № 1». В майбутньому за ним працюватимуть і інші виробничі підрозділи.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine