Новини

«Концерн Хлібпром» бореться з тіньовим ринком
ПАТ «Концерн Хлібпром» розробив власну систему захисту від підробок хліба, який продається без пакування. Компанія розпочала видачу роздрібним магазинам сертифікатів авторизованих точок продажу. Найближчим часом планується видати перші 400 шт. таких підтверджуючих документів у Львівській та Вінницькій областях.
Раніше компанія провела опитування громадської думки, в результаті якого було виявлено, що при купівлі хліба понад 80% населення довіряють більше фірмовим торговим точкам виробника та супермаркетам, ніж базарам. В компанії підтверджують, що проблеми з контролем в роздрібній торгівлі існують, а найбільш відповідальними в питаннях дотримання відповідності інформації на етикетці до походження продукції є супермаркети. Для всіх решти добросовісних партнерів на «Хлібпромі» розробили оригінальний сертифікат «справжності» хліба з голографічною системою захисту. Він служитиме для покупців візуальним підтвердженням того, що дана торгова точка реалізовує продукцію безпосередньо від виробника – львівських чи вінницьких хлібозаводів компанії. В сертифікаті зазначено, що цей магазин є офіційним партнером з продажу хлібобулочної продукції підприємства. Документ буде розміщуватися в хлібних відділах магазинів.
Раніше компанія провела опитування громадської думки, в результаті якого було виявлено, що при купівлі хліба понад 80% населення довіряють більше фірмовим торговим точкам виробника та супермаркетам, ніж базарам. В компанії підтверджують, що проблеми з контролем в роздрібній торгівлі існують, а найбільш відповідальними в питаннях дотримання відповідності інформації на етикетці до походження продукції є супермаркети. Для всіх решти добросовісних партнерів на «Хлібпромі» розробили оригінальний сертифікат «справжності» хліба з голографічною системою захисту. Він служитиме для покупців візуальним підтвердженням того, що дана торгова точка реалізовує продукцію безпосередньо від виробника – львівських чи вінницьких хлібозаводів компанії. В сертифікаті зазначено, що цей магазин є офіційним партнером з продажу хлібобулочної продукції підприємства. Документ буде розміщуватися в хлібних відділах магазинів.
«З одного боку, ми хочемо захистити наших споживачів від продукції невідомого походження, яка продається в деяких торгових точках під назвами нашого хліба, а з другого – виокремити добропорядних партнерів, які мають тривалу історію співпраці з нашими заводами або пройшли всі перевірки компанії, – коментує нововведення генеральний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Владислав Аверченко. – За оцінками всеукраїнської асоціації «Укрхлібпром» сьогодні третина загальних обсягів виробництва хліба в Україні знаходиться «в тіні». Це загрозлива статистика, як для споживача, так і для легального виробника. Адже ми несемо відповідальність за якість нашої продукції і хочемо зберегти репутацію в очах нашого споживача. Тому ми впевнені, що з допомогою відповідальних партнерів та уважних покупців зможемо боротись з цим негативним явищем».
В компанії відзначають, що уникнути інцидентів з підміною товару споживачу допомагає також упаковка продукції і, принаймні, її підробок на хлібному ринку ще не виявляли.