Новини

«Концерн Хлібпром» спільно з «Apple Consulting» розробляють нову конкурентну стратегію

«Концерн Хлібпром» спільно з «Apple Consulting» розробляють нову конкурентну стратегію

28.05.2009

Керівництво ВАТ «Концерн Хлібпром», одного з лідерів по виробництву хлібобулочної продукції в Україні, звернулося в консалтингову компанію Apple Consulting із пропозицією спільно розробити програму по посиленню конкурентної стратегії.

««Концерн Хлібпром» управляється грамотною командою топ-менеджерів, — відзначає Олександр Соколенко старший консультант, керівник Проекту з боку Apple Consulting, — одне із завдань якої — постійно забезпечувати виважену й випереджаючу політику управління, яка результується гарними ринковими показниками й стабільним фінансовим станом бізнесу навіть у поточних кризових умовах. Саме це дозволяє команді ставити перед собою сміливі цілі по збільшенню продажів. Однак, для досягнення таких цілей з мінімальними інвестиціями потрібні досить серйозні зміни. Саме для детальної розробки амбіційної стратегії й визначення змін, необхідних у керуванні виробництвом, логістикою, маркетингом і продажами, були запрошені наші консультанти.»

Консультанти Apple Consulting запропонували концерну створити стратегію, спрямовану виключно на один з найважливіших для ринку аспектів — забезпечення наявності повного асортименту завжди свіжого продукту на полицях роздрібу. Таке рішення консультантів ґрунтується на комплексній діагностиці, проведеній на виділених підприємствах Концерну. За допомогою пропонованої стратегії можна досягти багаторазового росту продажів навіть на нібито граничному й стабільному ринку споживання. Такі висновки консультанта підкріпилися й тим, що існуюча на ринку політика хлібників, у свою чергу призводить до складання торговельними підприємствами консервативних заявок.

Проаналізувавши ситуацію, консультанти Apple Consulting запропонували Раді директорів Концерну нову стратегію розвитку й прийняли спільне рішення, що її необхідно проробити й реалізувати на одному з великих виробничих підрозділів Концерну — «Вінницяхліб». Першим етапом було проведення глибокої відпрацьовки пропонованої стратегії в команді топ-менеджерів «Вінницяхліб» і топ-менеджерів Концерну. У ході спільної роботи консультанти передали менеджерам компанії суть нової конкурентної стратегії й нових підходів в управлінні виробництвом, логістикою, маркетингом і продажами, необхідними для її реалізації. Далі команда менеджерів і консультантів обговорила перешкоди, які можуть заважати реалізації стратегії й методи їхнього усунення, а також ризики, які можуть виникнути в результаті впровадження, і виробили дії що їх усувають. На виході було отримано комплексний документ, що представляє собою план впровадження нової конкурентної стратегії зі вказанням проміжних цілей впровадження, ключовими строками й відповідальними особами. Наступним кроком спільна команда консультантів і менеджменту Концерну приступить до реалізації даної стратегії.

«Хліб, особливо не упакований — досить специфічний продукт, тому що він має дуже короткий термін життя в очах кінцевого споживача — 6—8 годин.За допомогою пілотного проекту ми зможемо детально відробити й апробувати нову систему поповнення магазинів товаром. Змінивши консервативне відношення роздрібу до подачі замовлень ми зможемо досягти вищого рівня наявності й свіжості хліба в магазинах, а також — збільшити асортимент на полицях, надавши роздрібу ширший вибір дорогих хлібів і хлібобулочної продукції.», — розповідає Олександр Соколенко.

За його словами, нова стратегія має на меті деякі зміни у виробництві. Крім того, будуть зроблені операційні зміни в логістичних процесах підприємства. «Всі магазини з 7:00 до 9:00 ранку хочуть отримувати свіжий хліб. Тобто, у цей досить короткий проміжок часу підприємство повинне відвантажити великий обсяг хліба великій кількості магазинів. А кількість відвантажувальних рамп на заводі обмежена. Ми плануємо вирішити це питання за рахунок прискорення потоку на рампі, скорочення часу завантаження машин і зміни графіка доставки», — говорить пан Соколенко.

Впровадження пілотного проекту дозволить на прикладі вінницького підприємства продемонструвати можливості нової стратегії й у майбутньому, переклавши цю стратегію на всі підприємства Концерну, сприяти значному росту продажів по всій компанії.

«ВАТ „Концерн Хлібпром“ задовольняє потреби широкого кола споживачів у якісній хлібобулочній продукції. Проте, на цьому ринку, протягом останнього років спостерігається чітка тенденція до зниження темпів росту, а в окремих сегментах — навіть його скорочення. З огляду на нову кон’юнктуру, ми вирішили звернутися до незалежних консультантів — компанії Apple Consulting, що має позитивний досвід впровадження амбітних стратегій розвитку в Україні. — розповідає Роман Хрущ генеральний директор ВАТ „Концерн Хлібпром“. — Запропонована ними стратегія на перший погляд незвична для нашого продукту, але логічний зв’язок між її впровадженням і ростом реалізації — безумовний. Тому ми погодилися на роботу в пілотному проекті.

На першому етапі курсу консалтингового проекту, названого „4*4“, топ-менеджмент концерну разом з консультантами керуючись теорією обмежень, сформували, так звану, карту проблем. У результаті проробленої роботи стало чітко видно, що 60 відсотків проблем існуючих на підприємстві — внутрішні, і тільки 40 відсотків — системні, об’єктивно потребуючі додаткового інвестування. Далі за компанією — впровадження необхідних заходів щодо подолання існуючих внутрішніх бар’єрів. Звичайно ж, ми продовжимо співробітництво з Apple Consulting на етапі впровадження запропонованої стратегії. Тим більше, що досягнення поставлених цілей обіцяє в рамках пілотного проекту озвучених нам 20 відсотків збільшення реалізації вже цього року.»

Довідкова інформація:

Apple Consulting® — консалтингова компанія, створена в листопаді 2000 р. Надає комплексні рішення в сфері стратегічного, фінансового й інвестиційного керування. Також активно просуває на ринку підходи ТОС і допомагає клієнтам з їхньою допомогою досягати амбіційних фінансових результатів.www.applecons.com.ua

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine