Новини

«Авіс» та «Концерн Хлібпром» презентують спільну акцію «Кращі вінницькі продукти — без ГМО»
Провідні вінницькі виробники ТОВ «АВІС» та ВАТ «Концерн Хлібпром» в рамках акції «Кращі вінницькі продукти — без ГМО» об’єднали свої зусилля з метою інформування громадськості на тему безпеки продуктів харчування в Україні.
За словами організатора акції, керівника маркетингу ТОВ «АВІС» Ольги Ребяк, особливо актуальним питання продовольчої та біобезпеки стало сьогодні — в період стрімкого розвитку генетично-інженерної галузі, появи нових добавок до продуктів харчування та розробки нових видів їх упаковки. Акція покликана інформувати споживачів про шкідливі складники харчових продуктів й генетично модифіковані організми, законодавчі аспекти їх застосування, можливий вплив ГМО на здоров’я людини, а також про виробників, які свідомо відмовилися від застосування сумнівних компонентів у своєму виробництві.
«В даному напрямку споживачі вже стали свідками небаченого буму викривальних журналістських матеріалів, що інформують населення про недобросовісних виробників та шкідливу продукцію на національному рівні — і це позитивний момент, — говорить Ольга Ребяк. — Наша ж акція допоможе збалансувати дещо однобоко наповнене інформаційне поле довкола харчової промисловості країни. Компанії-учасниці акції «Кращі вінницькі продукти — без ГМО» на власному прикладі демонструють виробництво за традиційними технологіями на основі лише натуральної сировини і відповідно до всіх законодавчо передбачених нормативних вимог. Слід зазначити, що ці вимоги діють на всіх етапах процесу виробництва — всі елементи виробничого процесу компаній підлягають обов’язковій сертифікації — від вхідної сировини до тари-упакування. ТОВ Авіс» в межах кампанії акцентуватиме на суто Вінницьких марках — «Майонез Вінницький» та напоях «Шипс».
Як відзначила прес-секретар ВАТ «Концерн Хлібпром» Юлія Лебедєва, сьогодні великим компаніям вже недостатньо виготовляти якісну натуральну продукцію, справно сплачувати відрахування до бюджету, забезпечувати працівників роботою, дбати про екологічно чисте виробництво — виробники зобов’язані звітувати про це громадськості, інформувати її про ризики ринку і підтримувати зворотній зв’язок з кожним споживачем. Раніше обидві компанії вже відкрили для споживачів свої «гарячі» телефонні лінії.