Новини

Найбільший виробник хліба в регіоні оновив торгову марку

Найбільший виробник хліба в регіоні оновив торгову марку

14.10.2013

ТМ «Хлібна хата» змінила свій вигляд. Тепер продукцію львівських хлібозаводів прикрашає кольорове зображення поля з колосками.

«Концерн Хлібпром» змінює у Львівській області вигляд своєї торгової марки – «Хлібна хата». Виробник виготовляє до 120 тонн хлібобулочної продукції на день. Відтепер продукція, яка упаковується, поступатиме в продаж в оновленому вигляді. 

«Ми провели дослідження і знаємо, яким важливим для споживача є питання пакування хліба, – розповідає директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська – Сьогодні упаковка хліба не лише допомагає з пошуком улюбленої продукції на полиці та вберігає покупця від придбання підробленої продукції, а й забезпечує дотримання всіх бажаних санітарно-гігієнічних показників. Зміною вигляду «Хлібної хати» ми не тільки осучаснили відому торгову марку, але й зробили її більш промовистою, донесли інформацію, що «Хлібна хата» - це марка хліба і хлібобулочної продукції, яку виготовляють найбільші у Львові Перший і П’ятий хлібозаводи».

Центральним елементом нового логотипу є класичний пейзаж, знайомий багатьом з дитинства, - пшеничне поле, колоски і хата край поля. Слоган «Вірність хлібним традиціям» підкреслює традиційність марки і продукту – щоденного свіжого хліба. Для підкреслення гарантії високої заводської якості хліба на кожній упаковці розміщено штамп – який саме завод є виробником даної продукції – Перший або П’ятий.

«Не секрет, що так само, як в кожної господині виходить інший борщ, так і у хлібозаводів при одній і тій самій рецептурі виріб може незначно, але відрізнятись за смаком, – коментує наявність штампу на упаковці Галина Янишівська. – Це зумовлено певними традиціями випічки, свого фірмового стилю, сформованого десятиліттями, який технологи передають з покоління в покоління на заводах. Тож деякі наші споживачі обирають вироби «свого» хлібозаводу, а ми допомагаємо їм тим,що винесли інформацію про виробника з етикетки назовні у вигляді штампу».

Кольорова гама нового логотипу асоціюється з сонцем, багатими врожаями і запашним свіжим хлібом,і її не сплутаєш з іншою. Для зручності споживача упаковки мають різні кольорові індикатори залежно від сорту хліба: пшеничні – червоні, пшеничні з додатками – помаранчеві, житні – зелені, заварні – сині.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine