Новини

«Концерн Хлібпром» змінює корпоративну айдентику
Один з найбільших виробників хліба в країні ПАТ «Концерн Хлібпром» змінив корпоративну ідентифікацію. Строгий стиль, простота форми відображають корпоративну сутність нового логотипу, а колористика та асоціативний ряд прив’язані до основних продуктів компанії, що виготовляються з зернових.
«Хлібпром» вже давно випередив свою айдентику – за динамікою, прогресивністю, тож, ми шукали візуального вираження його суті, – коментує генеральний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Владислав Аверченко. – За 10 років помітно змінився і такий консервативний, як хлібний ринок, і наша компанія першою запровадила масове виробництво напівфабрикатів, чим вплинула на зміну його структури. Загалом, колись зосереджені в основному на нарощуванні потужностей великі виробники тепер стали багатограннішими – для них важлива і глобальна економія вичерпних ресурсів, і участь в розвитку територіальних громад, і конкурентоздатність на світовому ринку.
Грунтовність форми в емблемі співзвучна зі сталістю корпоративних цінностей. А ще вона символізує впевненість у завтрашньому дні для її працівників – головного надбання компанії».
Корпоративний стиль для «Концерну Хлібпром» розробила студія графічного дизайну «Бамбук». Робота над проектом тривала понад півроку. Фокус-групи засвідчили відповідність візуальної айдентики сьогоднішньому позиціонуванню компанії.