Новини

ТМ Bandinelli стала «Обличчям міста» в номінації «Львів-гурман»

ТМ Bandinelli стала «Обличчям міста» в номінації «Львів-гурман»

20.09.2013

19 вересня у Львові відбулось урочисте нагородження за результатами щорічного міського конкурсу «Обличчя міста». Конкурс-промоція покликаний популяризувати Львів та підприємницьку діяльність в ньому. Тож від імені міста в цей день представники влади дякували компаніям за їх значний вклад у його розвиток. 

ТМ Bandinelli (Бандінеллі) отримала нагороду конкурсу в найсмачнішій номінації заходу – «Львів-гурман».

«Продукція торгової марки Bandinelli сьогодні реалізовується в усіх областях України. Таким чином, був розширений солодкий асортимент від компаній, що класично представляють Львів, – коментує відзнаку директор з продажів та логістики ПАТ «Концерн Хлібпром» Ігор Ніколаєв. – Та ми не просто постачаємо нашу продукцію в інші регіони, а проводимо в інших містах спонсорські заходи на яких візуалізуємо місто в промоматеріалах та розповідаємо про нього».

Завдяки своєму походженню торгова марка Bandinelli пропагує львівську архітектурну пам’ятку, історію міста та його багатонаціональну культуру. Адже історія самого палацу імені Бандінеллі у Львові розпочалась ще в далекому 1593 році. А його власник, італієць, як відомо, значно вплинув на розвиток міста, коли між іншим, першим започаткував в ньому європейську пошту. «Ми вдячні всім нашим споживачам за визнання, і вдячні Львову, за те, що він став нескінченим джерелом для натхнення в нашій роботі, – підсумував Ігор Ніколаєв».

Про конкурс:

Організатори конкурсу – Львівська торгово-промислова палата та Львівська міська рада.

Цьогоріч до участі у ХІV конкурсі промоції львівського підприємництва "Обличчя міста" зголосилося понад 90 учасників. За результатами презентації своїх компаній, до фіналу конкурсу потрапили 26 учасників. Ці підприємства презентували різні напрямки діяльності. Погалузево, відповідно до номінацій конкурсу, їх роботу оцінили експерти та львів'яни.

До уваги взято якість надісланих презентацій, статистичні дані, експертні оцінки та рекомендації партнерів. Окрім експертних оцінок, враховано також опитування львів’ян: цьогоріч за улюблені компанії проголосувало майже 20 тисяч користувачів Інтернету. Географія голосування була надзвичайно широкою: за улюблені компанії та бренди Львова голосували інтернет-користувачі з 19 країн світу.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine