Новини

Співпраця влади та соціально відповідального бізнесу: на пішохідній вулиці Лесі Українки «Концерн Хлібпром» встановив відпочинкові лавки
Ще одна вулиця міста завдяки соціально відповідальному бізнесу стала прикладом якісного влаштування громадського простору. На вулиці Лесі Українки встановлено 30 лавочок від ТМ «Хлібна хата». Дві з них оснащені велостоянками.
«Сьогодні оновлена вулиця Лесі Українки заново відкривається для львів’ян та гостей нашого міста. Дякую «Концерну Хлібпром» за кошти, які були витрачені на встановлення лавочок. Це хороший приклад для наслідування, бо ще одна вулиця міста Львова стала милою, затишною. Усі ми повинні розуміти, що Львів не стане кращим, якщо ми будемо стояти осторонь. Приємно, коли відгукуються добрі люди. Спільна праця всієї громади дає конкретний результат. Підприємці у Львові у різній мірі долучаються до благоустрою міста. І це добре. Бо якщо ми хочемо жити у красивому місті, то цю красу кожен з нас має робити сам», - зазначає міський голова Львова Андрій Садовий.
В серпні цього року за підтримки «Концерну Хлібпром» на новій пішохідній вулиці Лесі Українки встановлено 30 лавочок.
,p>«Облаштування нової пішохідної вулиці – це не просто проект, в якому збіглися значимі для громади дати, а й ще одна можливість сказати про участь нашої Компанії в щоденному житті львів’ян. Такий вид комунікації від підприємств популярний в Європі, а в нас сьогодні він дозволяє підприємствам підтримати політику міста, спрямовану на збільшення пішохідних вулиць в старій частині міста», - вважає Владислав Аверченко, генеральний директор ПАТ «Концерн Хлібпром».
Дві лавки, зі встановлених на вулиці Лесі Українки, оснащені велопарковкою. Таким чином Компанія висловлює свою позицію, що є співзвучною зі стратегіє міста щодо облаштування велосипедної інфраструктури.
«Ми щодня зайняті контролем за якістю нашої продукції, забезпеченням населення хлібом в достатніх обсягах, і не часто маємо можливість сказати про себе ще щось додатково. Тому вдячні нашому місту за його готовність до такого діалогу, до підтримки місцевих виробників в їхніх ініціативах», - додає Владислав Аверченко. На лавочках розміщені і спеціальні логотипи компанії, що стала інвестором обладнання пішохідної ділянки вуличними меблями.
«Пройшло зовсім небагато часу з моменту, коли вулицю Лесі Українки зробили пішохідною. Але сьогодні її вже не впізнати. Вона виглядає просторішою та світлішою. Ми раді були долучитись до таких позитивних змін у житті вулиці, тим більше, що в нас є для цього гарна нагода. У 2013 році «Концерн Хлібпром» відзначає невеликий ювілей – 10 років з дня заснування. І ми хотіли подякувати нашим споживачам за те, що весь цей час вони залишаються з нами, зокрема з ТМ «Хлібна хата». Цим літом «Хлібна хата» також оновила свій вигляд – логотип торгової марки став більш промовистим. Він і розміщується сьогодні на цих лавочках. Лого обирали, враховуючи побажання наших споживачів. Для цього Компанія провела фокус-групи, поспілкувалась з покупцями. Приємно було дізнатись, що львівський хліб, який випускається Першим і П’ятим заводами, споживачі цінують за натуральність та високі стандарти якості протягом багатьох років», - розповідає керівник відділу зв’язків із громадськістю ПАТ «Концерн Хлібпром» Юлія Лєбєдєва.