Новини
«Концерн Хлібпром» став партнером II-го щорічного Retail Technology Summit-2015.
У лютому ПАТ «Концерн Хлібпром» став партнером Retail Technology Summit-2015 на тему «Технології на службі рітейлера».
Цього року у центрі уваги саміту були стратегії та технології, які істотно скорочують витрати операторів роздрібної торгівлі, національних виробників і дистриб'юторів та пропонують покупцям новий рівень сервісу. Серед них – управління лояльністю і продажами, обмін даними між постачальником і рітейлером, мобільний банкінг та рішення omni-channel.
«Концерн Хлібпром» продемонстрував учасникам саміту бізнес-можливості для ринку В2В в реалізації заморожених хлібобулочних напівфабрикатів. Переваги пропозиції – продаж під privat label, арома маркетинг продукту, відмінна якість за міжнародними стандартами та оптимальна логістика, що забезпечує рітейлерам свіжу, щойно випечену продукцію в точках реалізації.
Учасниками RetailTechnologySummit стали найбільші роздрібні мережі, національні та міжнародні виробники і дистриб'ютори, мережі HoReCa і АЗС, onlin- рітейлери, дослідницькі та консалтингові компанії, провайдери технологій та інші. Організатор – Forpartners.