Новини

«Концерн Хлібпром» випустив чорну булочку для гамбургера
Європейський тренд останніх років – кольорові булочки, набуває все більшої популярності серед українських споживачів. Тож «Концерн Хлібпром» представив екзотичну новинку – чорну булочку для гамбургера. Пропозиція розрахована для реалізації у сегменті HoReCa та у торгових мережах.
Продукт виготовляють із пшеничного борошна, а оригінального кольору надає рослинне вугілля, яке входить до його складу.
Така булочка – оптимальне рішення для гамбургерів та чізбургерів, адже завдяки спеціально розробленій рецептурі, її смак не перебиває смаку начинок. Для зручності приготування булочка продається уже з розрізом. Маса виробу – 0,06 кг.
Новинку представлено у вигляді замороженого напівфабрикату, що не потребує допікання, а лише дефростації при кімнатній температурі протягом 1,5-2 год.
Строк придатності заморожених виробів – 6 місяців при температурі не вище мінус 18 С.