Новини

«Концерн Хлібпром» розвиває лінійку заморожених напівфабрикатів
ПАТ «Концерн Хлібпром» представив три новинки напівфабрикатів для випікання у місцях продажу – фруктові конверти з полуничним та абрикосовим смаком, а також струдель з яблуками.
Фруктові конверти виготовляють з листково-дріжджового тіста з полуничною та абрикосовою начинкою. Для струдля розроблено оригінальну начинку з яблук у поєднанні родзинками, курагою та корицею.
«Продукти стріт-фуду більше інших схильні до приїдання, тому для них такі важливі ротації, – прокоментувала Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром». – Для цього ми працюємо і з тістом, і з формою, і з розміром, і з начинками. Все у цьому продукті має тенденцію до швидкої зміни. Нова трикутна форма слойки стала новим рішенням для наших продуктів. Споживачі говорять, що вона є зручнішою у споживанні «на ходу». Що стосується струделя, то це «класика», яка вже століттями дуже популярна у Європі, тому ми віримо, що продукт приживеться і у нас».
У торгових точках напівфабрикати випікаються в конвекційній печі при температурі 180 C впродовж 16-18 хв. Строк зберігання заморожених виробів – 6 місяців при температурі мінус 18 С. Пакування – поліетиленовий пакет зі скотчем, тарна упаковка – гофрокороб. Кількість виробів у тарі – 20 шт (фруктові конверти) та 35 шт (струдель з яблуками).
Вироби розраховані для реалізації у торгових мережах, у сегменті хорека та стріт-фуду.
Загалом виробник позитивно оцінює перспективи хлібобулочних напівфабрикатів для себе, так як вони є в т.ч. експортною позицією. Також, за словами Галини Янишівської, девальвація вплинула на зміну структури ринку заморожених хлібних напівфабрикатів і сьогодні вони представлені в Україні у переважній більшості вітчизняною продукцією – на 95,9%.