Новини

Найбільший виробник хліба Гайсинського району відсвяткував 70-річчя
У листопаді «Гайсинхліб» відсвяткував своє 70-річчя. Увесь цей час на хлібозаводі підтримують давні українські традиції і виготовляють натуральний продукт.
Конкурентною перевагою підприємства є якість його продукції. На хлібозаводі працює акредитована лабораторія, яка здійснює контроль за якістю на всіх етапах виробництва – від прийому сировини до готового виробу. Тож продукція гайсинського хлібозаводу не тільки смачна та гарна на вигляд, а й корисна.
Що таке підприємство? Це, звичайно, його колектив, який на «Гайсинхлібі» складається з 250 працівників. Саме вони втілюють набутий з роками цінний досвід у високі результати роботи.
Асортимент «Гайсинхліба» налічує близько півтора десятка найменувань хлібів, а також кондитерські вироби. Високу якість цієї продукції визнано багатьма відзнаками та дипломами. Та найціннішою нагородою для хлібопекарів є незмінна ось уже протягом семи десятків років щоденна довіра тисяч споживачів. Про це свідчить географія продажу, що охоплює не лише рідне місто, а й багато районів Вінницької, а також Черкаської та Кіровоградської областей.
Не зважаючи на поважний вік, хлібозавод розвивається та експериментує.
Нещодавно «Гайсинхліб» випустив оригінальний для регіону продукт – хліб «Подільський» з насінням соняшника. Його виготовляють за унікальною авторською рецептуро технологів підприємства. Вдале поєднання повидла, коріандра, патоки та спецій формує насичений багатий смак. «Гайсинхліб» став першим з місцевих виробників, хто випустив хліб з насінням соняшника.
За словами директора підприємства Андрія Горбоноса, на ринку хлібобулочних виробів доволі велика конкуренція. «Запуск цієї новинки уже виправдав наші очікування. Маємо широке коло споживачів, яким він одразу припав до вподоби завдяки цікавому смаку і доступній ціні: 6,60 – 7,10 грн, залежно від вартості доставки. А з нагоди свого ювілею «Гайсинхліб» готує для мешканців рідного міста ще одну авторську розробку – хліб «Гайсинський Особливий», який з’явиться у продажі в грудні. Він має легко-пікантний, збалансований смак, в якому добре відчутне жито і спеції. Сподіваємося, він теж швидко здобуте велике коло прихильників», – розповів Андрій Горбонос.