Новини

ТМ «Любляна» за рік розширила географію продажів на всю Україну
Торгова марка «Любляна» розширила свій асортимент і представила новинки – печиво «Голланді з корицею та імбиром» та «Пряники-духмяники».
«Голланді з корицею та імбиром» – це крихке здобне печиво, яке по структурі тіста нагадує легендарне «Американо». Завдяки натуральному імбиру та кориці, печиво має багатий та насичений смак.
«Пряники-духмяники» мають м’яку та пористу структуру тіста. Аромат мигдалю, кориці та яблука надають виробам особливого пряного, «домашнього» смаку. Пряники виготовляють у формі сердечок, поверхня покрита цукровою глазур’ю.
Рецептура виробів є авторською розробко технологів «Концерну Хлібпром».
«Протягом останнього року ситуація на ринку змінилася, імпорт став дорогим. Тож українська кондитерка – печиво, пряники, сушка стала особливо затребуваною. Передбачивши таку ситуацію, ми розширили географію продажів кондитерської продукції під ТМ «Любляна», а також розробили новинки. У 2015 році деякі види продукції в її структурі виросли більше, ніж на 45%», – прокоментувала Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром».
Враховуючи споживацькі настрої щодо раціоналізації покупок, ТМ «Любляна» змінила упакування, як нових, так і існуючих продуктів. Зокрема, печиво «Голланді з карамеллю» та «Голланді з цукатами», яке раніше було доступне лише у ваговому форматі, а також новинки тепер представлено в упакуванні флоупак.
Продукція ТМ «Любляна» представлена як у національних торгових мережах, так і у локальних торгових точках. Географія продажів охоплює всю Україну.