Новини

Концерн Хлібпром на виставці PLMA 2024 у Чикаго
Концерн Хлібпром став частиною PLMA 2024 у Чикаго — виставки, що зібрала понад 1 800 експонентів із понад 50 країн світу. Тема цьогорічної виставки — «The store brands fenomenon», вона об’єднала виробників, ритейлерів і постачальників, пропонуючи платформу для обміну досвідом, інноваціями та ідеями.
Наша команда ділилися досвідом та обмінювалася із міжнародними компаніями культурними особливостями та трендами в хлібній індустрії. Два дні інтенсивних перемовин і спілкування стали важливим кроком у зміцненні нашого експортного потенціалу.
Для нас, як для великої української компанії участь у міжнародних заходах має особливе значення. Це не лише презентація продукції, а й можливість гідно представляти Україну, демонструючи здатність нашої країни пропонувати якісні, конкурентоспроможні та інноваційні рішення навіть у час війни.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |