Новини

«Запитайте у технолога» в магазинах Львова і Вінниці
«Концерн Хлібпром» провів у магазинах Львова та Вінниці серію зустрічей з експертами хлібної галузі. Відвідувачі мали можливість поставити свої запитання про хліб технологам місцевих хлібозаводів (ТМ «Хлібна Хата» та ТМ «Вінницяхліб») безпосередньо біля полиць із хлібом. У Вінниці партнером акції стала мережа делікатес-маркетів «Україночка», а у Львові – мережа магазинів «Близенько».
Щорічні опитування споживачів засвідчили, що питання раціонального та корисного харчування – актуальні. За результатами опитування споживачів хліба влітку 2016 року стало відомо, що 58% львів’ян і 46% вінничан купують хліб за принципом «білий-чорний-батон» і не знають назв та особливостей придбаної продукції. В компанії відзначають, що сприйняття хліба і культура його споживання змінюються набагато повільніше, ніж сам ринок. І на цьому етапі поширюється багато неперевіреної інформації. Тож виробник готовий максимально широко інформувати населення щодо правдивих властивостей щоденного продукту, правил його вибору, випікання, зберігання та споживання. Серед уже задіяних каналів комунікації «Концерну Хлібпром»: робота безкоштовної «гарячої лінії» з отримання всіх звернень, акції з видачі сертифікатів відповідності торговим точкам, навчальні матеріали для шкіл, листівки «Міфи та реальність про хліб», публікації в ЗМІ та відкриті телефонні лінії для консультацій. Для цього компанія постійно залучає експертів з різних сфер та галузей.
Споживайте з користю!