Новини

Для чого хлібу упаковка? Пояснюють у «Концерні Хлібпром»
«Концерн Хлібпром», як найбільший виробник хліба в регіонах своєї присутності, відповідально ставиться до свого споживача і збільшує обсяги упакованого хліба. У компанії пояснюють, що упаковка – це перш за все гарантія якості продукції, бо таким чином кожен виріб отримує захист від підробок та стороннього впливу впродовж усього ланцюжка доставки на полицю магазину.
«Для найуживанішого продукту харчування – безпека має бути перш за все, – розповідає керівник управління маркетингу ПрАТ «Концерн Хлібпром» Ігор Яницький, – і пакети захищають вироби від зовнішніх загроз. До того ж сьогодні саме упаковка забезпечує простежуваність продукту та інформує, який виробник відповідальний за нього».
Для покупців це також зручність – улюблений хліб легше знайти на полиці, нести та зберігати вдома. При цьому упакування дозволяє виробам довше залишатись свіжими.
Що стосується упаковки, то вона для підприємства виготовляється у Польщі і має всі сертифікати якості міжнародного зразка. Тож є безпечною та дозволяє «дихати» продукту, що пояснюється спеціальним складом харчової плівки.
За словами Ігоря Яницького, цей проект покликаний привернути увагу громадськості до проблеми підробок та захистити від них споживачів. А також – нагадати, що саме упаковка дозволяє ознайомитись зі складом продукції, адже продукти харчування повинні бути безпечними та корисними.