Новини

Проєкт «Незламні як ти» відзначений у конкурсі соціальних ініціатив «Відповідальна країна 2.0.»!
Проєкт «Незламні як ти» Концерну Хлібпром було обрано редакцією авторитетного видання Marketing Media Review до переліку найкращих серед 100 соціальних проєктів, які брали участь в Конкурсі «Відповідальна країна 2.0». та показують найкращі приклади підтримки ЗСУ та ветеранів від українського соціально відповідального бізнесу.
Номінований Проєкт присвячений співпраці Agrola&Unbroken, яка триває вже понад рік і до неї міг доєднатися кожен, купуючи хлібну продукцію від Agrola з маркуванням «Незламні як ти», а за кожен придбаний виріб Компанія перераховувала 50 коп. для розвитку та роботи Національного реабілітаційного Центру Unbroken. За час реалізації проєкту клієнтами Компанії було придбано 11 000 000 хлібів з маркуванням, а Концерн Хлібпром перерахував Unbroken 5 500 000 грн.
Підтримай незламних разом з Agrola!
Незламні як ти!