Новини

Концерн Хлібпром збільшує долю запакованого хліба

Концерн Хлібпром збільшує долю запакованого хліба

06.03.2018

Від моменту свого заснування Хлібпром обрав напрямок соціально відповідальної компанії, яка дбає про здоров’я та добробут своїх споживачів. Упаковка — обов’язковий елемент дотримання якості та безпечності продукту, який споживають покупці. Відтак, вже не перший рік продаж хліба в упаковці став одним із пріоритетних напрямків розвитку Хлібпрому, а популяризація культури його споживання — основою комунікацій із громадськістю.

Концерн Хлібпром першим з українських виробників «одягнув» хліб у яскраву брендовану упаковку. Це дозволило нашому продукту вигідно виділятись на полицях магазинів. Завдяки сучасному пакуванню торгові марки Хлібпрому стали більш пізнаваними.

Також Хлібпром одним із перших розпочав пояснювати споживачам свого продукту, чому так важливо вибирати запакований хліб. Переваги хліба в упаковці щодня оцінює все більша кількість споживачів нашої продукції, а об’єми його виробництва — зростають. До речі, результати останніх досліджень ринку показують, що жителі Центрального регіону з числа споживачів продукції Концерну віддають перевагу хлібу в упаковці більше, аніж Західного.

Зокрема, виробництво хлібобулочної продукції в упаковці по Західному регіону складає 59%, а не запакованої – 41%. Тоді як виробництво хлібобулочної продукції в упаковці по Центральному регіону складає 33%, а не запакованої – 67%.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine