Новини

За даними опитування половина населення шукає нового дорожчого хліба

За даними опитування половина населення шукає нового дорожчого хліба

25.06.2014

Днями Державна служба статистики опублікувала дані, згідно яких споживання хліба в країні протягом січня-травня 2014 року зменшилось на 5,6%. В «Концерні Хлібпром» прокоментували, що це загальноєвропейська тенденція і окрім зменшення чисельності населення на неї впливає зміна загальної культури споживання хліба українцями.

«Протягом тривалого часу в нашій державі споживачі знали тільки кілька сортів хліба: «білий», «сірий» і батон, – пояснює директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – На сьогодні хлібозаводи пропонують десятки найменувань хліба та хлібобулочної продукції, і покупці користуються цією можливістю. Впродовж тільки останніх півроку «Хлібпром» випустив у свіжому хлібі та хлібних напівфабрикатах 36 новинок».

За даними опитування, проведеного для компанії у березні, більше половини (54%) покупців шукають на хлібних полицях новинки. А 51% респондентів готові заплатити за буханець улюбленого хліба ціну, що вища за середню – 10 грн.

За словами Галини Янишівської, люди, не зважаючи на економічні чинники, все частіше надають перевагу хлібам з покращеною рецептурою – купують менше, але дорожчого, так би мовити, «цікавішого» хліба. Це такі покращені сорти, як хліб з висівками, горіхами, сухофруктами та іншими смачними складовими. Їх, здебільшого, обирають ті споживачі, які дбають про здоровий раціон родини, звертають увагу на виробника продукції та склад виробу.

Відтак, виробники, окрім стабілізації в країні, очікують на ріст ринку хліба в грошовому виразі.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine