Новини

Переможці чемпіонату з вирішення бізнес-кейсів, організованого у співпраці Концерну Хлібпром та Незалежного агентства федерального уряду США з міжнародного розвитку (USAID) відвідали Концерн Хлібпром
Яким виробам надають перевагу зумери? Що хочуть бачити на полицях крамниць ті, хто живе майбутнім?
Цими та іншими питаннями задавались студенти, які розвʼязували завдання першого етапу чемпіонату з вирішення бізнес-кейсів від ПрАТ Концерн Хлібпром та представництва Агенства США з міжнародного розвитку Проєкт USAID "Економічна підтримка України". Надихнувшись рекомендаціями організаторів, під опікою консультанта проєкту Ярослава Жидика учасники розробили концепції лінійок хліба для зумерів, тобто для себе!
Понад 100 студентів з усієї країни втілили своє бачення ідеального хліба, поєднуючи яскраві кольори, оригінальні смаки та практичність, а здобули перемогу студентки кафедри маркетингу, менеджменту та підприємницької діяльності економічного факультету Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна команда "Здібні булочки": Ольга Єльцова, Ангеліна Іванова та Анна Салій.
Усі учасники отримали подарунки від Компанії, а переможці відвідали Концерн Хлібпром, знайомилися із виробництвом та особисто представили свій переможний проєкт керівництву підприємства.
Учасники візиту отримали цінний досвід, незабутні яскраві враженнями, подарунки та практичні рекомендації від Директора з маркетингу Концерну Хлібпром Олександри Борук.