Новини

«Концерн Хлібпром» реалізовує політику інноваційного асортименту

«Концерн Хлібпром» реалізовує політику інноваційного асортименту

18.09.2014

Продовжуючи інноваційний курс в асортиментній політиці, у серпні «Концерн Хлібпром» запровадив виробництво однієї з «зірок» асортименту під ТМ «Львівський хліб» – хлібу «Старолитовського».

«На сьогодні немає статистики, яка б велась окремо по масовому хлібу та окремо по преміальних сортах, – розповідає директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – В середньому великі хлібозаводи декларують, що така продукція займає до 15% в загальному асортименті, тоді як в світі питома вага здобної та преміальної продукції переважаюча. Хліб в Україні ще не став продуктом гурманства, адже тривалий час йому виділяли чисто функціональну роль. Але вже сьогодні, як в сфері HoReCa, так і в магазинах делікатесів, ознакою доброго тону вважається присутність оригінальної дорогої хлібобулочної продукції.

Як показують наші дослідження – український споживач, який мандрує іншими країнами, поволі, але переймає культуру споживання складно рецептурних хлібів. Хоча, приміром, «литовський» хліб за нашими оцінками куштувало не більше 1% українців. Тож «Хлібпром» має сьогодні амбіційну мету – зайняти свою постійну нішу в цьому вітчизняному сегменті, і саме такі якісні розробки дозволяють на це розраховувати».

Головний технолог з інновацій ПАТ «Концерн Хлібпром» Валентин Мельниченко привіз базову рецептуру литовського заварного хлібу з Фінляндії. Як розповів Валентин Петрович – це фірмовий продукт країн Балтії, один з топових у світі. Завдяки особливій технології виробництва на заварці та житніх заквасках з додаванням глюкозного сиропу, виріб вирізняється яскравим букетом смаку та аромату. Дана технологія також забезпечує хлібу додаткову притаманну йому пористість. До складу продукту, окрім пшеничного борошна, входить сіяне житнє борошно, яке є вищого класу в порівнянні з загальновживаними сортами, що використовуються у житніх хлібах.

Компанія адаптувала відому рецептуру в розробку зі своїми особливостями – хліб «Старолитовський». Новинка представлена двома асортиментними позиціями: світла та темна. В склад темного сорту входить житній солод.

Натуральні закваски у природній спосіб продовжують термін свіжості цих хлібів – до трьох діб. Маса виробу – 0,55 кг.

Реалізація стартувала у Львівській області, у мережах «Арсен» та «Рукавичка». Планується, що дана SKU також буде представлена у напівфабрикатах і постачатиметься в усі області.

У 2014 році «Концерн Хлібпром» має намір оновити асортимент хліба, хлібобулочних виробів та напівфабрикатів на 50%, в тому числі за рахунок інноваційних новинок.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine