Новини

ТМ "Любляна" запрошує усю малечу Львова на Свято читання в Країні ангелят
ТМ "Любляна" запрошує усю малечу Львова на Свято читання в Країні ангелят

ТМ "Любляна" запрошує усіх діток на Свято читання в Країні ангелят, яке відбудеться в рамках Форуму видавців. Уже дев’ятий рік поспіль видавництво журналів "Ангелятко" та "Ангеляткова наука" за підтримки партнерів організовує для своїх маленьких читачів цікаве, веселе та пізнавальне свято.

Читати далі
10.09.2014
«Концерн Хлібпром» розраховує збільшити свої продажі за рахунок зменшення імпорту
«Концерн Хлібпром» розраховує збільшити свої продажі за рахунок зменшення імпорту

За підсумками січня-липня 2014 р. обсяги імпорту хлібобулочних виробів в Україну в порівнянні з аналогічним періодом 2013 р., у натуральному виразі зменшилися на 11,6%. Всього в Україну було ввезено 3,1 тис. т продукції на суму близько 80,4 млн. грн.

Читати далі
09.09.2014
Переможців конкурсу «Україна в об’єктиві» обиратимуть фотомайстри й користувачі соцмереж
Переможців конкурсу «Україна в об’єктиві» обиратимуть фотомайстри й користувачі соцмереж

1 вересня 172 фотографії, що надійшли на конкурс «Україна в об’єктиві», передано на розгляд фахового журі  й відкрито для голосування у соцмережі Facebook. Організатори конкурсу – мережа АЗК «ОККО» з партнерами -  нагадують, що імена 9 переможців конкурсу буде названо в грудні.

Читати далі
03.09.2014
Святкові пропозиції від «Концерну Хлібпром»
Святкові пропозиції від «Концерну Хлібпром»

До Дня Незалежності «Концерн Хлібпром» підготував кілька святкових пропозицій.

Новинкою від ТМ «Любляна» є пряник «Люблю Україну». Він має форму серця та декорований мастикою синього та жовтого кольорів. Для дітей теж є смачні новинки – фігурні пряники «Мультяшка», що представлені у двох варіантах: хлопчика та дівчинки.

Читати далі
21.08.2014
Лінійка "Ягідних рулетів"– новий легкий десерт від ТМ "Любляна"
Лінійка "Ягідних рулетів"– новий легкий десерт від ТМ "Любляна"

ТМ "Любляна" продовжує розвиток кремової групи лінійкою ягідних рулетів. Нещодавно бренд представив споживачам два нові продукти – "Ягідний рулет з чорницями" та "Ягідний рулет з вишнями".

Читати далі
11.08.2014
«Концерн Хлібпром» придбав машину для виготовлення хот-догу в українського виробника
«Концерн Хлібпром» придбав машину для виготовлення хот-догу в українського виробника

ПАТ «Концерн Хлібпром» (Львів) провів успішне тестування обладнання, яке формує з булочки-напівфабрикату заготовку для хот-догу – необхідної величини та з отвором для начинки. Інвестиції в обладнання та його монтаж склали 185 тис.грн.

Читати далі
23.07.2014
Актуально. Хлібопекарі застерігають від перевезення хліба на великі відстані
Актуально. Хлібопекарі застерігають від перевезення хліба на великі відстані

З приходом циклону, що приніс підвищення температури на території України, зросли ризики щодо зберігання та перевезення продуктів харчування. Зокрема, хлібопекарі звертають увагу на те, що традиційний свіжий хліб не призначений для перевезення на великі відстані. 

Читати далі
22.07.2014
"Концерн Хлібпром" запустив нову лінійку житніх хлібів у заморожених напівфабрикатах
"Концерн Хлібпром" запустив нову лінійку житніх хлібів у заморожених напівфабрикатах

ПАТ "Концерн Хлібпром" представив нову лінійку продуктів у вигляді заморожених напівфабрикатів – Львівські житні хліби. Першими асортиментними позиціями стали хліба "Львівський житній з коріандром" та "Львівський житній з цибулею та сиром". 

Читати далі
17.07.2014
За даними опитування половина населення шукає нового дорожчого хліба
За даними опитування половина населення шукає нового дорожчого хліба

Днями Державна служба статистики опублікувала дані, згідно яких споживання хліба в країні протягом січня-травня 2014 року зменшилось на 5,6%. В «Концерні Хлібпром» прокоментували, що це загальноєвропейська тенденція і окрім зменшення чисельності населення на неї впливає зміна загальної культури споживання хліба українцями.

Читати далі
25.06.2014
«Концерн Хлібпром» розповів, як визначати натуральний хліб
«Концерн Хлібпром» розповів, як визначати натуральний хліб

На нещодавній прес-конференції «Концерн Хлібпром» розповів про те, як правильно обирати хліб. Поштовхом до цього стали результати проведеного компанією опитування, згідно якого 82% споживачів переживають про те, щоб придбати справді натуральний продукт. 

Читати далі
18.06.2014
1 31 32 33 48

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2020 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine