Новини

В травні «Концерн Хлібпром» вивів на ринок торгову марку «Живий злак». Особливістю продуктів під новим брендом є технологія виробництва на натуральних заквасках, завдяки якій хліб додатково збагачується поживними мікроелементами.
Читати далі
«Концерн Хлібпром» вивів на хлібний ринок торгову марку «Львівський хліб». Асортиментну лінійку нового бренду формують хлібна та здобна продукція за галицькими традиціями випікання.
Читати далі
ПАТ “Концерн Хлібпром” підтримав ініціативу львівських студентів познайомити зі своїм містом студентів східних міст України. Організатором акції “Зі Сходу на Захід” є Український Католицький Університет та інші навчальні заклади Львова.
Читати далі
Портфель брендів ПАТ «Концерн Хлібпром» поповнився ще одним іменем. Один з найбільших виробників солодощів на Львівщині вивів на ринок Західної України нову торгову марку – «Любляна».
Читати далі
Оголошуємо про старт Національного фотоконкурсу «Україна в об’єктиві» ініціатором якого виступила мережа АЗК «ОККО». До участі в конкурсі запрошуються професійні фотографи, які працюють у редакціях ділових та суспільно-політичних медіа чи у фотоагенціях, а також фотомайстри-фрілансери, що співпрацюють із засобами масової інформації.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» розробив власну систему захисту від підробок хліба, який продається без пакування. Компанія розпочала видачу роздрібним магазинам сертифікатів авторизованих точок продажу. Найближчим часом планується видати перші 400 шт. таких підтверджуючих документів у Львівській та Вінницькій областях.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» отримав грант Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку ЮНІДО на впровадження екологічних та енергоощадних технологій в розмірі 300 тис.доларів. Проект, який компанія вже розпочала реалізовувати, передбачає встановлення комплексу утилізації димових газів з хлібопекарських печей.
Читати далі
ТМ "Хлібна хата" ПАТ "Концерн Хлібпром" активно працює над розширенням свого асортиментного ряду. Черговими новинками бренду стали – батон житній "Сихівський", хліб "Дует" та хліб тостовий "Карамельний".
Читати далі
ТМ "Хлібна хата" (ПАТ "Концерн Хлібпром") повідомляє по запуск нової лінійки хлібобулочних виробів для спеціального дієтичного харчування. Головна мета запуску – забезпечити населення продуктами, що сприяють покращенню здоров'я.
Читати далі
ПАТ «Концерн Хлібпром» увійшов до рейтингу «КАПІТАЛ 500. Кращі компанії України» та посів 2 місце серед підприємств хлібобулочної промисловості по обсягу чистого доходу протягом 5 років.
Читати далі