Новини

Концерн Хлібпром вів у дію на ДП «Львівський хлібозавод № 5» нову лінію

Концерн Хлібпром вів у дію на ДП «Львівський хлібозавод № 5» нову лінію

25.10.2006

На ДП «Львівський хлібозавод № 5» ВАТ «Концерн Хлібпром» відбувся запуск нової лінії «Рондо Дож» (Rondo Doge) швейцарського виробництва. Це вже друга лінія даної марки, яку придбав концерн. Збільшення потужностей представленого обладнання зумовлено підвищеним попитом на продукцію, що виробляється на лінії «Рондо Дож». Лінія спеціалізується на виробництві продукції з слоїстого (листкового) тіста з начинкою. На ній, зокрема, виготовляються напівфабрикати для гарячої випічки ТМ «Наминайко».

Як розповів генеральний директор ВАТ «Концерн Хлібпром» Вадим Вишневський, - «Нова лінія дозволить розділити виробничі потоки, що значно збільшить потужність виробництва по видам продукції. Природно, спеціалізація потоків також сприятиме покращенню усіх показників якості виробів. На сьогоднішній день концерн вже інвестував у проект по впровадженню обладнання «Рондо Дож» понад 1 млн. 600 тис. євро.»

За словами директора управління розвитку ТМ «Наминайко» ВАТ «Концерн Хлібпром» Галини Куліковської, в першу чергу потреба в додатковому обладнанні виникла на підприємстві у зв’язку з розширенням географії та каналів збуту продукції торгової марки. Так, проект «Наминайко» охопив вже Київську, Львівську, Вінницьку, Івано-Франківську, Закарпатську, Рівненську та Тернопільську області.

«Проект «бізнесу для бізнесу» ТМ «Наминайко» ми започаткували в цьому році, і вже за кілька місяців отримали набагато більше замовлень, ніж планували спочатку. Це свідчить про те, що навіть на конкурентному ринку, широко затребувана продукція виготовлена саме за європейськими стандартами якості. А такі наші партнери, як супермаркети високо оцінили продукцію, що виготовляється на обладнанні «Рондо Дож»», - зазначила Галина Куліковська.

Планується, що таким чином буде збільшено пропозицію на ринок швидкозаморожених напівфабрикатів торгової марки «Наминайко» та розширено її асортимент.

Проект «Наминайко» передбачає організацію для приватних підприємців бізнесу «під ключ» включно з такими франчайзинговими елементами, як підбір обладнання для точки випікання, налагодження логістики, доставка в морозильних камерах швидкозаморожених напівфабрикатів тощо.

За оцінками експертів компанії ринок швидкозаморожених напівфабрикатів в Україні становить близько 3% всіх продажів хліба, однак розвивається надшвидкими темпами. Для прикладу за кордоном швидкозаморожені напівфабрикати становлять близько 50 відсотків ринку хлібопродуктів.

Поширити
 
Повернутись до переліку новин

Карта сайту

Заводи

Телефон гарячої лінії:
0 800 508 900
© 2005-2019 «Концерн Хлібпром». Всі права застережено.
Created by Tribal DDB Ukraine