Новини

"Концерн Хлібпром" змінив торгову марку в одному з регіонів своєї присутності
Виробничий підрозділ "Концерну Хлібпром" з 80-річною історією "Вінницяхліб" повернувся до рідної одноіменної торгової марки та отримав нову символіку. Оновлений логотип перегукується з історичним символом "Вінницяхліб", зображенням пекаря, та виконаний в стилістиці геральдики міста Вінниці – червоно-білих кольорах. Відтепер близько 100 тонн продукції заводу щодня реалізовуватиметься в регіоні під цією торговою маркою.
"Ми провели споживче дослідження, яке показало, що вінничани з великою повагою ставляться до заводу, для них він є невід'ємною частиною історії міста. Заводську продукцію тут вважають еталонною і вона знайома впродовж багатьох десятиліть саме як вироби від ТМ "Вінницяхліб". Ми з упевненістю повернулися до назви, яка склалася історично", – розповідає автор проекту з оновлення торгової марки категорійний менеджер з маркетингу ПАТ "Концерн Хлібпром" Віталіна Арбузіна. – Логотип зображає знайомого ще з 90-х років пекаря, що несе в руках свіжий та духмяний хліб. Його образ став сучаснішим, але він незмінно крокує вперед. Пекар, як і раніше, залишається втіленням доброти, тепла та працелюбності. Його майстерність, щоденна благородна праця є лейтмотивом нового символу".
В рамках дослідження було також протестовано декілька запропонованих на конкурс варіантів логотипу. Це допомогло виявити ту концепцію, яка, на думку респондентів, найбільше відповідає цінностям заводу та сприйняттю бренду споживачами.
Ідею нового логотипу та упаковки втілив у життя засновник студії iBrand Олексій Сотніков. Одну із ідей конкурсантів, вінницької рекламної агенції "Маклайн", з дозволу автора використано в структурі дизайну упаковки. Це саме обриси центральної частини Вінниці в повному доопрацюванні Олексія Сотнікова.
За словами авторів в новому рішенні знаку вдалося зберегти всі досягнення ТМ "Вінницяхліб" і в той же час яскравіше підкреслити її основні цінності: натуральність, якість, стабільність, майстерність, професіоналізм та легендарність.