Новини

«Концерн Хлібпром» прогнозує ріст категорії сендвічних хлібів в Україні
«Концерн Хлібпром» розробив для торгових мереж та HoReCa-сегменту лінійку заморожених напівфабрикатів, що не потребують допікання, а лише – дефростації. Асортиментний перелік представлено п’ятьма позиціями – це «Хліб для сендвічів», «Хліб для сендвічів з висівками», «Хліб для сендвічів пшенично-житній», «Хліб для сендвічів зерновий», «Хліб для сендвічів кукурудзяний».
«Сендвічні хліби, що були представлені в Україні, – здебільшого імпортні, – коментує Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром». – Зараз ситуація на ринку змінилася, імпорт став дорогим. Це дало нам поштовх вивести продукт з новим способом приготування і розвивати цю категорію. Загалом в Україні культура споживання сендвічних хлібів тільки зароджується. Вона добре розвинена у США, де надзвичайно популярними є тости і сендвічі. Там інших хлібів майже нема. У нас, як і у Європі, традиційним є подовий, не нарізаний хліб. Однак культура харчування змінюється – сендвічі почали подавати у ресторанах, їх готують у кафе та супермаркетах. Тож зараз у Європі категорія сендвічних хлібів почала динамічно розвиватися. Ми прогнозуємо, що вона зростатиме і в Україні, а «Концерн Хлібпром» планує стати одним із флагманів цього ринку».
Продукти виготовлені за оригінальними рецептурами, які є авторською розробкою технологів «Хлібпрому». Структура тіста адаптована для приготування у тостері та на грилі. Розмір скибки стандартного сендвічного хліба 12 х 12 см, товщина – 11 мм. Саме такі розміри ідеально пасують для приготування у тостері.
У буханці 14 скибок, маса виробу – 0,51 кг. Пакування – поліетиленовий пакет зі скотчем, тарна упаковка – гофрокороб. Кількість виробів в тарі – 6 шт. Термін придатності у замороженому вигляді становить 6 місяців при температурі не вище мінус 18С, після розморожування – 5 діб при температурі від +6С до +25С.
Продукт реалізовується у готовому вигляді під ТМ «Живий злак».