Новини

Торгові марки «Хлібна хата» та «Вінницяхліб» розширюють географію продажу на всю Україну
Нова ринкова кон’юнктура змінює у 2015 році тактику виробників та впливає на перерозподіл їхніх позицій у торгових мережах. З квітня продукція регіональних торгових марок «Хлібна хата» (Львів) та «Вінницяхліб» (Вінниця) реалізовується у торгових мережах Києва, Харкова, Дніпропетровська та Одеси. Загалом це 15 найменувань кондитерської продукції в категоріях печиво, сушка, сухарі та пряники.
«Експансія локальних торгових марок – це, насправді, вчасна реакція на нові потреби ринку, – коментує генеральний директор ПАТ «Концерн Хлібпром» Владислав Аверченко. – У кризу завжди зростає попит на доступніші солодощі, адже доходи знижуються, а споживчі звички залишаються. Вітчизняні пряники – достойна альтернатива кремовій категорії та імпортній продукції завдяки своїй високій якості і меншій вартості. До того ж продукція цих торгових марок має своє автентичне звучання, вона урізноманітнює асортимент кондитерки у регіонах, де тривалий час реалізовувався усталений перелік смаків. І таку продукцію можна постачати на сотні кілометрів без логістичних ризиків».
Львівські та вінницькі солодощі вже присутні у торгових мережах «Мегамаркет» та «Велика кишеня». В основному це продукція в демократичному ціновому діапазоні(до 20 грн в продажу), але є і складно рецептурні сувенірні продукти, такі як «друковані» пряники з начинками. Фактично «Карпатський» та «Львівський» пряники замінили собою «тульські» вироби.
Як розповів Владислав Аверченко на стадії переговорів зараз і вихід у інші області, в яких не представлені досі дані смаки популярної кондитерської продукції.