Новини

ТМ «Любляна» поповнює асортиментний портфель серією круасанів
Торгова марка «Любляна» презентує серію нових виробів в своєму асортименті – круасани. Новинки виготовлюються на спеціалізованому швейцарському обладнанні Rondo Dodge. Особливістю продукції є також технологія наповнення начинкою, яка дає змогу рівномірно розподілити її по всьому виробу.
«Співпраця компанії з європейськими технологами та постачальниками дала змогу представити споживачам якісно новий європейський продукт, – розповідає директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром» Галина Янишівська. – Ми пропонуємо круасани, які не містять консервантів з терміном придатності у 7 діб. Наші дослідження доводять, що свіжість та натуральність, це ті характеристики, до яких тяжіє цільова аудиторія цього продукту – молодь. І як підтвердження цього, вже на старті даний кондитерський виріб демонструє позитивну динаміку, і це незважаючи на характерні для сьогодення споживчі настрої та певну стагнацію кондитерського ринку».
Лінійку виробів формують три смаки. Круасан «Крем Чоко» з насиченим шоколадним смаком, «Вишневий смак» зі шматками натуральних вишень та єдиний на ринку Західної України – «Смак капучіно», начинка для якого виготовляється на замовлення виробника. Вага виробу − 70 г.
Продукт на полицях вдало вирізняє привабливе індивідуальне упакування, дизайн якого є черговою розробкою команди «Концерну Хлібпром».
Нові круасани уже присутні в усіх торгових мережах традиційного формату Західного регіону, незабаром їх можна буде придбати і в супермаркетах.