Торгова Марка «Agrola» та Національний реабілітаційний центр «Незламні» об’єднуються заради підтримки та відновлення наших захисників
|
Торгова марка Агрола – це нова культура хлібопекарства та частиною нашої стратегії є розвиток суспільства, в якому ми живемо та творимо.
Зокрема ми в Агрола вважаємо стратегічно необхідною для побудови нашої оновленої демократичної держави системну роботу по підтримці наших воїнів та побудови суспільства на засадах ветераноцентричності, тобто всеохоплючої подяки тим, завдяки кому ми існуємо.
Тому “Agrola” об’єднується з Національним реабілітаційним центром “Незламні“ для підтримки наших поранених захисників.
Запрошуємо і Вас долучитися до благодійної ініціативи. Зробити це можна, купуючи продукцію “Agrola” із спеціальним маркуванням «Незламні як ти».
50 коп. з кожного виробу “Agrola” з маркуванням «Незламні як ти» спрямовуються на відновлення наших ветеранів, які брали участь в бойових діях, боронили нас і потребують лікування та системної реабілітації.
Бо наша основна мета - ЗДОРОВІ І ЩАСЛИВІ ВОЇНИ, ЯКІ ПРОДОВЖУЮТЬ ПРОДУКТИВНО ЖИТИ В НОВІТНІЙ УКРАІНІ, ЯКА ПОСТАЛА ЗАВДЯКИ ЇМ
Купуй «Агрола» - підтримай «Незламних» та памятай, що вартість продукції ТМ Агрола для споживача не зростає.
Шукайте вироби від «Agrola» в торгових мережах, а також в магазинах традиційного формату.
НЕЗЛАМНІ ЯК ТИ!
Розширенням важливого ветераноцентричного благодійного проєкту від бренду Agrola є ініціативи, які залучають як суспільство загалом, так і саму команду Компанії до тематичних зустрічей із захисниками, які відновлюються після поранень в Національному Реабілітаційному Центрі «Незламні». Це – пізнавальні екскурсії, майстер-класи, тренінги, чи просто дружні розмови на цікаві теми.
![]() |
![]() |
||
Екскурсія на виробництво |
Кавовий тренінг |
Арттерапія |
|
Ветерани, які проходять відновлення в Центрі Unbroken відвідують виробничі підрозділи Компанії, знайомляться з роботою підприємства, складними та цікавими процесами масштабного виробництва, заморожування, упакування та транспортування продукції. |
«Найсмачнішу каву я заварював в окопі на світанку, коли довкола тихо, навпроти сходить сонце, можна на хвилину відчути спокій і розслабитися» — поділився незламний ветеран. |
Надзвичайно важливий влив на відновлення ветеранів, які пройшли нелюдські випробовування війною, пораненням та полоном, має арттерапія, яка допомагає розслабитися та зняти стрес, сприяє емоційному відновленню, дарує приємні емоції та спогади. |
![]() |
![]() |
Підтримка матерів, дружин, сестер та партнерок поранених військовослужбовців
Душевна атмосфера, тепле спілкування, найдієвіші способи виходу зі складних ситуацій та пісні – так пройшла перша зустріч в межах проєкту “Людям потрібні Люди” Національного реабілітаційного Центр, яка відбулася за підтримки бренду AGROLA та за участі топ-менеджерок Компанії: Директора з персоналу та зв’язків з громадськістю, Олени Дмитерко, Фінансового директора, Марти Федьків, Директора з маркетингу, Олександри Борук та Директора з продажу кавових рішень Тетяни Денисенко. Зірковою учасницею заходу стала популярна співачка TAYANNA, яка приїхала підтримати жінок та поділилася власним досвідом переживання емоцій та методами, які допомагають їй опановувати себе в тривожні моменти.
Напрямок “Жіноча сила” проєкту “Людям потрібні Люди” має на меті підтримку жінок, які є найбільшою опорою для чоловіка на всьому шляху лікування та відновлення, однак самі дуже часто забувають про свої потреби. В цьому проєкті жінки знайомляться з цікавими особистостями та одна з одною, діляться власними історіями в безпечному колі, а крім того разом відвідують арт-терапевтичні заняття, практикуються в спорті та обговорюють теми краси й мистецтва, беруть участь у Beauty-днях та бранчах. Усе з єдиною метою – отримати можливість відволіктися, відчути підтримку та турботу про себе» - розповіла про проєкт Директор Центру Unbroken, Маряна Свірчук.
Серед топ-менеджменту Концерну Хлібпром 50 % жінок, ми тут для того, аби передати свої знання, уміння вистоювати, йти вперед попри все навіть в найскладніший час» - поділилася метою підтримки проєкту Олена Дмитерко, Директор з персоналу та звʼязків з громадськістю Концерну Хлібпром, з яким Центр НЕЗЛАМНІ працює у напрямку розбудови ментального здоров’я українців та українок.
![]() |
Та найважливіше, що така ініціатива подобається тим, заради кого такі зустрічі відбуваються: «Хотілося б ще більше таких заходів для жінок, бо це дуже корисно. Зазвичай уся увага присвячена чоловікам, та нам теж потрібна допомога», – каже жінка захисника.
Ці та інші активності мають позитивний психотерапевтичний ефект, є цікавим та пізнавальним проведенням часу й частиною тривалого реабілітаційного процесу, через який захисники та їхні близькі відновлюються, подаючи приклад своєю стійкістю, силою та цілеспрямованістю.
Проєкт від AGROLA може підтримати кожен, просто купуючи продукцію AGROLA з маркуванням «Незламні як ти» — частина вартості виробів з маркуванням перераховується на створення сучасного арттерапевтичного простору для психологічної реабілітації пацієнтів Центру UNBROKEN.
Ця та інші ініціативи ТМ AGROLA є продовженням співпраці бренду з Реабілітаційним центром UNBROKEN.